maanantai 30. kesäkuuta 2014

Kuka on Hullu kissatäti?

Hei vaan kaikille!

Olen pitkään pohdiskellut blogin aloittamista, joten nyt sain itseäni niskasta kiinni ja tässä kirjoitan ensimmäistä blogitekstiäni. Aloitan ihan esittelemällä itseni..
Varmaan nimestä huomaa, että tykkään kissoista. Omistan kaksi kissaa, joista toinen on itseasiassa minun. Kaverini ovatkin sanoneet, että vanhana minusta tulee sellainen hullu kissatäti, joka Simpsoneissa esiintyy: omistan monta kissaa eikä kukaan ota minusta tolkkua. Onneksi näin toistaiseksi olen pysynyt järjissäni.

Toinen hyvin tärkeä asia minulle on pelit. Olen pienestä asti pelannut, mutta vanhempana pelaaminen on lisääntynyt. Kun olin pieni, isoveljelläni oli Playstation, joten sain pelata vain hänen valvovan silmänsä alla. Muutama vuosi eteenpäin, sain hänen vanhan Playstationin ja siitä se pelaaminen lähti. Tällä hetkellä omistan Playstation 3:n ja 2:n. Eli pelijuttuni tulevat siis rajoittumaan hyvin paljon. Sorry guys, köyhällä ei ole varaa ostaa uusia konsoleita. Etenkin kun olen tottunut pelaamaan vain Playstationilla. Tietysti myös muutamat PC-pelit ovat tuttuja, mutta niitä on hyvin vähän, sillä en omista kunnollista pelikonetta.


Valmistuin ihan hetki sitten, eli siis noin kuukausi sitten, ylioppilaaksi. En saanut mitenkään hehkutuksen arvoisia papereita, mutta olen tyytyväinen kaiken sen opiskelun jälkeen.
Ikävä kyllä, en päässyt jatko-opiskelemaan. Olen hakenut töitä monista paikoista ja olen lähettänyt asuntohakemuksiakin, koska asun vielä äitini nurkissa. Tällä hetkellä asun Korsossa ja olen hakenut asuntoja vain Vantaalta, olenhan asunut koko ikäni täällä. Tunnen seudut kuin omat aftani.

Luonteestani en osaa sanoa mitään, koska en oikeastaan tunne itseäni. Etsiskelyni on vielä kesken. Olen tälläinen tavallinen pulliainen. Ehkä luonteeni avautuu teille sitä mukaa, mitä kirjoitan.
Täytyy kai sekin sanoa, että olen vähän aikaa sitten eronnut pitkäaikaisesta parisuhteesta. Sekin on yksi syy tähän blogiin, että saisin jotain ajankulua itselleni, etten murehtisi kauheasti menneitä.

Ehkäpä siinä oli tärkeimmät asiat itsestäni. Toivottavasti viihdytte blogiani lukiessa. Näin loppuun vielä pari kuvaa:
Tässä on Sulo, hän on pieni kolmevuotias poikani. Sulon lempipuuhaa on tavaroiden tiputtaminen ja yöllä riehuminen.

Tämä vanhapiika on Vieno. Hän on yksitoistavuotias, mutta ikä ei kyllä paina yhtään. Vieno tykkää olla saunassa ja muutenkin omissa oloissaan. 
Ja tässä olen minä itse tekemässäni penkkariasussa. Yritän siis olla Altair Ibn-La'Ahad (piti googlata kyseinen nimi, etten kirjoita vahingossa väärin).






                




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti